Leveranciers_Topbanner_beton_blauw_LTWFXbV

Philips Domestic Appliances Nederland B.V.

Levering en garantie

Wat is de verzendtijd van mijn levering?
De levering van de L'OR BARISTA Koffiemachine vindt plaats vanaf 19 december 2022.

Krijg ik een bevestigingsmail?
Ja, je ontvangt een mail van Albert Heijn over je bestelling.

Ontvang ik een Track & Trace code?
Ja, je ontvangt een Track & Trace code.

Bij aanschaf van meerdere producten tegelijkertijd, worden deze dan ook samen verzonden?
Ja, de producten worden samen verzonden. 

Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten zitten in de verkoopprijs, je hoeft geen extra verzendkosten te betalen.

Door welke vervoerder worden de artikelen verstuurd?
Door Post NL.

Ik heb geen Track & Trace code ontvangen, wat moet ik doen?
Neem hiervoor contact op met Philips Consumer Care, klik hier

Is het mogelijk een factuur te ontvangen van mijn bestelling?
Ja, neem hiervoor contact op met Philips Consumer Care, klik hier

Ik zie af van mijn bestelling, kan ik deze nog annuleren?
Neem hiervoor contact op met Philips Consumer Care, klik hier

Algemene vragen

Welke reserveonderdelen zijn er voor mijn L'OR Barista-koffiezetapparaten?
U kunt nieuwe reserveonderdelen bestellen voor uw L'OR Barista-koffiezetapparaat of -melkopschuimer in de Philips-onlineshop. Ga naar philips.com/parts-and-accessories en gebruik de zoekbalk  om te zoeken op modelnummer.

Hoe maak ik mijn L'OR Barista Koffiemachine schoon?
Kijk hier voor alle vragen over onderhoud en schoonmaak van je apparaat.

Retourvoorwaarden

Hoelang heb ik om een product te retourneren?
Binnen 14 dagen van ontvangst.

Wat is de kostenindicatie van een product retourneren?
Retourneren is helemaal gratis. Houd er wel rekening mee dat aan de retourvoorwaarden voldaan moet worden.

Wat zijn de retourvoorwaarden?
Het is belangrijk dat wij het product in de originele staat, onbeschadigd, compleet en (indien redelijkerwijs mogelijk) in originele verpakking retour ontvangen.

Mijn product is defect/beschadigd, wat nu?
Graag contact opnemen met Philips Consumer Care om de vervolgstappen hiervan te bespreken, klik hier

Ik wil een product binnen de termijn retour sturen, hoe doe ik dat?
Neem hiervoor contact op met Philips Consumer Care, klik hier

Wat is de garantieperiode op mijn aangeschafte artikel?
2 jaar.

Wat zijn de garantievoorwaarden? Waar kan ik deze vinden?
Voor informatie over de garantievoorwaarden verwijzen wij je graag door naar de website van Philips, klik hier.

Is het mogelijk om het product te routerneren, na de wettelijke retourtijd?
Helaas is dit niet mogelijk en verzoeken wij je vriendelijk om het product binnen de wettelijke retourtijd te retourneren. 

Contact

Contact opnemen met de klantenservice kan via onderstaande contact mogelijkheden:

Handelsnaam: Philips Domestic Appliances Nederland B.V.
Website: https://www.philips.nl/c-m/consumenten-ondersteuning
Adres: High Tech Campus 42, 5656 AE Eindhoven, Nederland
Kamer van Koophandel: 78095549
Telefoon:  0900 202 11 77 (Je betaalt je gebruikelijke belkosten)

Algemene voorwaarden: Vind hier de algemene voorwaarden.