Leveranciers_Topbanner_beton_blauw_LTWFXbV

Gezamenlijk Voordeel B.V.

Levering en garantie

Wat is de verzendtijd van mijn levering?
2-3 werkdagen.

Ontvang ik een Track & Trace code?
Je ontvangt een Track & Trace per mail om het pakket te volgen zodra het product verzonden is.

Ik heb het product online besteld, maar zie hiervan af. Hoe kan ik mijn bestelling annuleren en mijn geld terugontvangen?
Zo lang de bestelling nog niet verzonden is kan de bestelling geannuleerd worden. Neem contact op met Gezamenlijkvoordeel, dit kan telefonisch (+31 (0)73 611 01 51) of per mail (info@gezamenlijkvoordeel.nl) . Mocht de bestelling aan onze zijde al verwerkt en/of vertrokken zijn dan kan deze aan de deur geweigerd worden of er kan via info@gezamenlijkvoordeel.nl een retour label opgevraagd worden. Het pakket kan dan kostenloos retour gestuurd worden.

Ik heb een foutief adres / e-mail / telefoonnummer doorgegeven in mijn bestelling, wat moet ik nu doen?
Graag een mail sturen naar info@gezamenlijkvoordeel.nl of bellen naar +31 (0)73 611 01 51

Hoelang heb ik garantie op mijn artikelen?
Je hebt 2 jaar garantie op je artikelen.

Waar kan ik de garantievoorwaarden vinden? 
Kenwood: Je kunt de garantievoorwaarden hier vinden.
Samsung TV: Je kunt de garantievoorwaarden hier vinden, reparaties zijn ook te regelen via deze website.

Wat zijn de verzendkosten? 
Er zijn geen verzendkosten. Levering is gratis. 

Door welke vervoerder wordt mijn artikel verstuurd? 
DHL/GLS

Bij aanschaf van meerdere producten tegelijkertijd, worden deze dan ook samen verzonden?
Ja, deze worden samen verzonden. Als de producten niet samen in een doos passen kan het zijn dat ze wel op een ander moment geleverd worden.

Kan ik een factuur ontvangen bij mijn bestelling?
Ja het is mogelijk om een factuur te ontvangen. Mail naar info@gezamenlijkvoordeel.nl om een factuur op te vragen.

Klachten over de afhandeling door de leverancier?
Neem direct contact op met de klantenservice van Albert Heijn. Albert Heijn zal contact opnemen met de leverancier betreft jouw klacht.

Ik heb andere vragen zoals productinformatie of m.b.t. leveren en retourneren. Waar kan ik deze stellen?
Product specifieke vragen of vragen over levering, annulering en retour kunnen gesteld worden door te mailen naar info@gezamenlijkvoordeel.nl of te bellen naar: +31 (0)73 611 01 51

Algemene vragen 

Is er onderhoud vereist aan mijn artikel(en)?
Kenwood: Raadpleeg voor vragen over onderhoud de handleiding van je product. Deze kun je hier vinden.
Samsung TV: De TV dient regelmatig afgestoft te worden en de software dient af en toe te worden geupdate.

Retourvoorwaarden

Hoelang heb ik om een product te retourneren?
Indien je binnen 14 werkdagen nadat jouw bestelling bij je is bezorgd bepaalde producten bij nader inzien toch niet wilt hebben, kun je deze aan ons retourneren.
Wil je retourneren omdat je product beschadigd binnen kwam? Neem dan binnen 48 uur na ontvangst contact met ons op.

Wat is de kostenindicatie van een product retourneren?
Retourneren is gratis. Houd er wel rekening mee dat aan de retourvoorwaarden voldaan moet worden.

Wat zijn de retourvoorwaarden?
Het product moet voldoen aan onderstaande voorwaarden: 

  1. Het product is compleet
  2. Het product is onbeschadigd
  3. Het product is in originele verpakking verpakt
  4. Het product is enkel kort getest net zoals je in de winkel zou doen. In gebruik nemen is niet toegestaan.
  5. Zorg dat u uw product netjes verpakt zoals je deze hebt ontvangen.
  6. Om het retourproces te bespoedigen verzoeken wij je vriendelijk een retour reden en/of klachtomschrijving vooraf kenbaar te maken.
  7. Wij retourneren orders niet die niet aan bovenstaande punten voldoen.

Na ontvangst van het retourlabel kun je het pakket kostenloos retour sturen via een DHL service punt.

Mijn product is defect/beschadigd, wat nu?
Kenwood: Meldt je artikel bij een defect aan via de volgende link: https://apps.dlservicebenelux.com/pickup.fwx?lang=nl&repair=f&country=nl&brand=kwinfo@gezamenlijkvoordeel.nl.
Samsung TV: Stuur een mail inclusief foto's naar info@gezamenlijkvoordeel.nl. Zorg dat je dit binnen 48 uur na ontvangst doet.

Ik wil een product binnen de termijn retour sturen, hoe doe ik dat?
Je kunt via info@gezamenlijkvoordeel.nl een retour label opvragen. Het product kan dan kostenloos retour gestuurd worden als er aan de retourvoorwaarden is voldaan.

Wanneer kan ik mijn geld terugverwachten? 
De terugbetaling ontvang je binnen 10 werkdagen na akkoord van Gezamenlijk Voordeel op je retour, tenzij er met een voucher is betaald, dan duurt de terugbetaling maximaal 15 werkdagen. 

Contact

Contact opnemen met de klantenservice? Dat kan via onderstaande contact mogelijkheden:

Klantenservice: Klantenservice Gezamenlijk Voordeel

E-mail: info@gezamenlijkvoordeel.nl
Telefoon: +31 (0)73 611 01 51 
Bereikbaarheid: Ma t/m vrij | 8:00 – 19:00 uur
Handelsnaam: Gezamenlijk Voordeel B.V.
Website: Gezamenlijk Voordeel
Adres: De Tweeling 24A
Kamer van Koophandel: 17185311
BTW nummer: 815300669B01