Leveranciers_Topbanner_beton_blauw_LTWFXbV

Gril Guru, onderdeel van 200Fahrenheit B.V.

Levering en garantie

Wat is de verzendtijd van mijn levering?
We doen ons best om jouw bestelling binnen 10 werkdagen te leveren. Vanwege grote drukte bij de transporteurs in deze tijd van het jaar kunnen we dit echter niet garanderen. Heb je na 10 werkdagen nog niets gehoord over de levering van je bestelling? Neem dan contact met ons op via het contactformulier op onze website.

Ontvang ik een Track & Trace code?
Voorafgaand aan de levering ontvang je per email bericht van de transporteur met betrekking tot de levering van je bestelling. Hierin vind je de track & trace code van je levering.

Wanneer je een Grill Guru Medium hebt besteld zal hier een link naar de bezorgplanner in te vinden zijn.
Heb je na 10 werkdagen nog geen mail van de transporteur ontvangen dan vragen we je om een serviceaanvraag te doen via onze website. Vermeld hierbij altijd je ordernummer en je adresgegevens.

Ik heb het product online besteld, maar zie hiervan af. Hoe kan ik mijn bestelling annuleren en mijn geld terugontvangen?
Het is mogelijk om je bestelling te annuleren. Houd er rekening mee dat dit niet altijd op tijd lukt en foutgevoelig kan zijn.

We vragen je de annulering zo snel mogelijk door te geven. Is de levering al in gang gezet, dan mag je de levering aan de deur weigeren. We vragen je wel hier alsnog melding van te maken bij Grill Guru.

Neem hier contact met op met de klantenservice van Grill Guru via onze website en gebruik het onderwerp: “Anders” en vervolgens “Vraag over mijn bestelling”. Er is een veld voor vrije toelichting waarin je de juiste gegevens kunt aangeven.

We doen uiteraard ons best om je gegevens op tijd te verwerken en de annulering soepel te laten verlopen. We kunnen hierin helaas geen garanties bieden.

Telefonisch kunnen we geen annuleringen aannemen. We vragen je daarom zoals bovenstaand je vraag in te dienen zodat we alle gegevens compleet hebben, zodat we je zo goed mogelijk kunnen helpen.

Kan ik nog een product toevoegen aan mijn bestelling / mijn bestelling wijzigen?
Het is helaas niet mogelijk om achteraf nog een product toe te voegen of de bestelling te wijzigen. We raden je in dit geval aan een nieuwe bestelling te plaatsen of, indien nodig, de huidige bestelling te annuleren/retourneren en een nieuwe bestelling te plaatsen.

Ik heb een foutief adres / e-mail / telefoonnummer doorgegeven in mijn bestelling, wat moet ik nu doen?
Wanneer je een fout hebt gemaakt tijdens het invoeren van je gegevens raden we je aan om contact op te nemen met de klantenservice van Grill Guru. Dit kan via het formulier wat je vindt op onze website. Telefonisch kunnen we geen wijzigingen aannemen.

Neem hier contact op met de klantenservice van Grill Guru en gebruik het onderwerp: “Anders” en vervolgens “Vraag over mijn bestelling”. Er is een veld voor vrije toelichting waarin je de juiste gegevens kunt aangeven.

We doen uiteraard ons best om je gegevens op tijd te verwerken en de levering soepel te laten verlopen. We kunnen hierin helaas geen garanties bieden.

Hoelang heb ik garantie op mijn artikelen?
De garantieperiode verschilt per artikel/onderdeel van de kamado. De garantievoorwaarden vind je hier.

Waar kan ik de garantievoorwaarden vinden? 
De garantievoorwaarden vind je op onze website

Wat zijn de verzendkosten? 
Er zijn geen verzendkosten. Levering is gratis. 

Bij aanschaf van meerdere producten tegelijkertijd, worden deze dan ook samen verzonden?
Onze producten worden door verschillende transporteurs verzonden. Het kan dus zijn dat jouw bestelling in verschillende delen wordt geleverd.

Kan ik een factuur ontvangen bij mijn bestelling?
Het is niet mogelijk om een factuur aan te leveren. De geboden prijzen zijn inclusief BTW.

Je ontvangt direct na je online bestelling van Albert Heijn 2 verschillende bevestigingsmails. In één van de bevestigingsmails staat het ordernummer vermeld, de besteldatum en de bestelde producten. Je kunt deze gebruiken wanneer je eventuele vragen hebt en/of het registreren voor fabrieksgarantie.

Klachten over de afhandeling door de leverancier?
Neem direct contact op met de klantenservice van Albert Heijn. Albert Heijn zal contact opnemen met de leverancier betreft jouw klacht.

Ik heb andere vragen zoals productinformatie of m.b.t. leveren en retourneren. Waar kan ik deze stellen?
Graag contact opnemen met de klantenservice van grill guru.

Algemene vragen

Waar vind ik de handleiding voor mijn Grill Guru kamado?
Je vindt alle handleidingen hier op onze website.

Is er onderhoud vereist aan mijn artikel(en)?
Op onze website vind je allerlei tips & tricks om jouw Grill Guru product(en) in optimale staat te houden. Je vindt deze artikelen in het helpcenter op onze website.

Hoe regel ik de temperatuur bij eerste keer gebruik? 
Ons advies is om de eerste 3x voor het gebruik van je kamado, deze langzaam en niet hoger te stoken dan 200 graden, om schade aan het keramiek te voorkomen. Dit vergt wat geduld en controle, maar dan heb je vervolgens extra lang plezier! 
Je vindt hier een instructie hoe je de temperatuur kunt regelen bij de 1e 3x gebruik.

Wordt mijn Grill Guru kamado gemonteerd geleverd of moet ik deze zelf nog monteren?
De kamado's worden in een doos geleverd. Het grootste werk is al gedaan enkel het frame, handvat en de zijtafels dien je zelf nog even te monteren. Er is uiteraard een duidelijke handleiding bijgevoegd.

Retourvoorwaarden

Hoelang heb ik om een product te retourneren?
Je kunt de producten binnnen 14 dagen na ontvangst retourneren.

Wat is de kostenindicatie van een product retourneren?
De kosten voor het retourneren van een kamado / BBQ tafel zijn €29,95.

De kosten voor het retourneren van overige producten zijn €6,95

Wat zijn de retourvoorwaarden?
Het product dient onbeschadigd en in originele staat geretourneerd te worden.

Mijn product is defect/beschadigd, wat nu?
Telefonisch kunnen we geen uitspraken doen over de afhandeling van schade of een defect. We vragen je daarom om een serviceaanvraag in te dienen zodat we alle gegevens compleet hebben, en we je zo goed mogelijk kunnen helpen.
Neem hier contact met op met de klantenservice van Grill Guru en gebruik het onderwerp: “schade / defect melden”. Er is een veld voor vrije toelichting waarin je de juiste gegevens kunt aangeven.
We hebben de volgende gegevens van je nodig om je te kunnen helpen:
• Ordernummer (startend met 100)
• Besteldatum
• Inhoud van je bestelling (welke producten heb je besteld?)
• Kopie van je bestelbevestiging (email van AH met daarin het ordernummer & producten)
• Naam
• Adres
• Mobiel telefoonnummer
• Emailadres

Wij gaan dan voor je kijken wat er is gebeurd en gaan je zo spoedig mogelijk helpen. In de tussentijd mag je je BBQ en/of accessoire wel gewoon in gebruik nemen, ook al heb je nog geen reactie van de klantenservice van Grill Guru ontvangen. Dit heeft geen effect op de behandeling van jouw melding.

Er ontbreekt een onderdeel uit mijn bestelling/mijn product is niet compleet, wat nu?
Telefonisch kunnen we je hierbij niet helpen. We vragen je daarom om een serviceaanvraag in te dienen zodat we alle gegevens compleet hebben, en we je zo goed mogelijk kunnen helpen.
Neem hier (www.grillguru.com/contact) contact met op met de klantenservice van Grill Guru en gebruik het onderwerp: “Anders” en vervolgens “Ontbrekend onderdeel bij nieuw product”. Er is een veld voor vrije toelichting waarin je kunt aangeven welk onderdeel je mist. We hebben de volgende gegevens van je nodig om je te kunnen helpen:
• Ordernummer (startend met 100)
• Besteldatum
• Inhoud van je bestelling (welke producten heb je besteld?)
• Kopie van je bestelbevestiging (email van AH met daarin het ordernummer & producten)
• Naam
• Adres
• Mobiel telefoonnummer
• Emailadres
• Beschrijving welk onderdeel je mist.
Wij gaan je dan zo spoedig mogelijk helpen. In de tussentijd mag je je producten wel gewoon in gebruik nemen, ook al heb je nog geen reactie van de klantenservice van Grill Guru ontvangen. Dit heeft geen effect op de behandeling van jouw melding.

Ik wil een product binnen de termijn retour sturen, hoe doe ik dat?
Grill Guru Medium, Grill Guru Compact of BBQ tafel retourneren:

Je kunt je retour hier aanmelden.

De kosten hiervoor bedragen €29,95

Easy Asia, Powerplate retourneren:

Je kunt je retour hier aanmelden.

De kosten hiervoor bedragen €6,95

Let op, je bent zelf verantwoordelijk voor het in goede staat retourneren. Sommige artikelen, zoals kamado’s en gietijzeren producten zijn kwetsbaar tijdens transport. Alleen voor onbeschadigde artikelen wordt het betaalde bedrag voor retournering teruggestort.

Wanneer kan ik mijn geld terugverwachten? 
De terugbetaling ontvang je binnen 10 werkdagen na akkoord van 200Fahrenheit B.V. op je retour, tenzij er met een voucher is betaald, dan duurt de terugbetaling maximaal 15 werkdagen. 

Contact

Contact opnemen met de klantenservice kan via onderstaande mogelijkheden:

Digitaal contact: https://grillguru.com/contact/
Handelsnaam: Grill Guru, onderdeel van 200Fahrenheit
Website: https://grillguru.com
Adres: Ingenieur Leyweg 8i, 2031 CD Haarlem
Kamer van Koophandel: 60296356 
BTW nummer: NL853847940B01

Algemene voorwaarden: Vind hier de algemene voorwaarden, https://grillguru.com/algemene-voorwaarden