Zoofy B.V.
Algemene vragen
Wat is de verzendtijd van mijn levering?
48 uur voor ontvang van je kraan wordt je gebeld voor een afspraak
Ontvang ik een bevestigingsmail?
Jazeker!
Ik heb het product online besteld, maar zie hiervan af. Hoe kan ik mijn bestelling annuleren en mijn geld terugontvangen?
Ja annuleren is mogelijk. Neem contact op met de klantenservice van Zoofy, door een mail te sturen naar: klantenservice@zoofy.nl
Ik heb een foutief adres / e-mail / telefoonnummer doorgegeven in mijn bestelling, wat moet ik nu doen?
Neem contact op met de klantenservice van Zoofy, door een mail te sturen naar: klantenservice@zoofy.nl
Kan ik een factuur ontvangen bij mijn bestelling?
Ja je kan een factuur opvragen door contact op te nemen met de klantenservice van Zoofy. Stuur een mail naar: klantenservice@zoofy.nl
Klachten over de afhandeling door de leverancier?
Neem direct contact op met de klantenservice van Albert Heijn. Albert Heijn zal contact opnemen met de leverancier betreft jouw klacht.
Ik heb andere vragen zoals productinformatie of m.b.t. leveren en retourneren. Waar kan ik deze stellen?
Product specifieke vragen of vragen over levering, annulering en retour kunnen gesteld worden aan de klantenservice van Betersport.
Contact
Contact opnemen met de klantenservice kan via onderstaande mogelijkheden:
E-mail: klantenservice@zoofy.nl
Handelsnaam: Zoofy BV
Website: www.zoofy.nl
Adres: Amstelveenseweg 88-4
Kamer van Koophandel: 63693771
BTW nummer: NL85357447B01