hoofdbanner

Touch Loyalty Solutions

Levering en garantie

Wat is de verzendtijd van mijn levering?
Je bestellingen worden binnen 5 werkdagen thuisbezorgd.

Ontvang ik een Track & Trace code?
Jazeker! Afhankelijk van de vervoerder krijg je van ons of onze transporteur een Track & Trace code zodra jouw bestelling ons magazijn heeft verlaten.

Ik heb het product online besteld, maar zie hiervan af. Hoe kan ik mijn bestelling annuleren en mijn geld terugontvangen?
Het is mogelijk om de bestelling nog te annuleren wanneer het nog niet is verstuurd. Stuur z.s.m. maar voor 10 uur in de ochtend de dag na bestelling een e-mail naar support@touchincentive.com. . Mocht het intussen toch verzonden zijn, kan je het pakket aan de deur weigeren, zo gaat het pakket automatisch retour naar de leverancier.

Ik heb een foutief adres / e-mail / telefoonnummer doorgegeven in mijn bestelling, wat moet ik nu doen?
Neem contact op met de klantenservice van Tr8comm via Webcare@tr8comm.com.

Hoelang heb ik garantie op mijn artikelen?
De garantieperiode is 2 jaar

Wat zijn de verzendkosten?
Er zijn geen verzendkosten. Levering is gratis.

Bij aanschaf van meerdere producten tegelijkertijd, worden deze dan ook samen verzonden?
Onze producten worden zo snel mogelijk verzonden. Het kan dus zo zijn dat een deel van jouw bestelling net iets eerder of later dan het andere deel van jouw bestelling arriveert.

Klachten over de afhandeling door de leverancier?
Neem direct contact op met de klantenservice van Albert Heijn. Albert Heijn zal contact opnemen met de leverancier betreft jouw klacht.

Ik heb andere vragen zoals productinformatie of m.b.t. leveren en retourneren. Waar kan ik deze stellen?
Product specifieke vragen of vragen over levering, annulering en retour kunnen gesteld worden aan de klantenservice van Touch via support@touchincentive.com

Retourvoorwaarden

Hoelang heb ik om een product te retourneren?
De wettelijke retourtijd is 14 dagen

Wat is de kostenindicatie van een product retourneren?
Retourneren is op kosten van de klant. Houd er wel rekening mee dat aan de retourvoorwaarden voldaan moet worden.

Wat zijn de retourvoorwaarden?
het product moet in orginele doos retour komen. De doos moet heel en compleet zijn zoals het geleverd is.

Mijn product is defect/beschadigd, wat nu?
neem dan zo spoedig mogelijk contact op met de klantenservice via support@touchincentive.com

Ik wil een product binnen de termijn retour sturen, hoe doe ik dat?
Graag contact opnemen met Touch via support@touchincentive.com. Meldt vermelding van reden en ordergegevens.

Wanneer kan ik mijn geld terugverwachten?
De terugbetaling ontvang je binnen 10 werkdagen na akkoord van Touch op je retour, tenzij er met een voucher is betaald, dan duurt de terugbetaling maximaal 15 werkdagen.

Contact

Contact opnemen met de klantenservice kan via onderstaande mogelijkheden:

Digitaal contact: support@touchincentive.com.
Handelsnaam: Touch Incentive
Website: https://touchincentive.com/en/
Adres: Oostergracht 8, 3763 LZ Soest
Kamer van Koophandel: 32082423
BTW nummer: NL8093.36.200.B01