Leifheit AG
Levering en garantie
Wat is de verzendtijd van mijn levering?
Je bestellingen worden binnen 3-5 werkdagen thuisbezorgd.
Ontvang ik een Track & Trace code?
Ja, zodra het artikel is ingepakt en klaar is voor verzending.
Ik heb het product online besteld, maar zie hiervan af. Hoe kan ik mijn bestelling annuleren en mijn geld terugontvangen?
Nee, verwerkte bestellingen kunnen niet worden gewijzigd.
Ik heb een foutief adres / e-mail / telefoonnummer doorgegeven in mijn bestelling, wat moet ik nu doen?
U kunt een mail sturen naar klantenservice@roebke.nl. Gelieve uw Leifheit ordernummer en de wijziging vermelden. Wijzigingen kunnen tot 2 uur na de bestelling worden doorgevoerd.
Hoelang heb ik garantie op mijn artikelen?
De garantieperiode is 3 jaar.
Waar kan ik de garantievoorwaarden vinden?
De garantievoorwaarden kun je hier vinden.
Wat zijn de verzendkosten?
Er zijn geen verzendkosten. Levering is gratis.
Bij aanschaf van meerdere producten tegelijkertijd, worden deze dan ook samen verzonden?
Niet altijd.
Kan ik een factuur ontvangen bij mijn bestelling?
Ja. Mail hiervoor naar klantenservice@roebke.nl.
Klachten over de afhandeling door de leverancier?
Neem direct contact op met de klantenservice van Albert Heijn. Albert Heijn zal contact opnemen met de leverancier betreft jouw klacht.
Ik heb andere vragen zoals productinformatie of m.b.t. leveren en retourneren. Waar kan ik deze stellen?
Product specifieke vragen of vragen over levering, annulering en retour kunnen gesteld worden aan klantenservice@roebke.nl.
Algemene vragen
Is er onderhoud vereist aan mijn artikel(en)?
Zie handleiding in de verpakking en FAQ's op www.leifheit.nl
Retourvoorwaarden
Hoelang heb ik om een product te retourneren?
Je kunt bij ons binnen 30 dagen retourneren. Hierna is retourneren niet meer mogelijk.
Wat is de kostenindicatie van een product retourneren?
Retourneren is helemaal gratis. Houd er wel rekening mee dat aan de retourvoorwaarden voldaan moet worden.
Wat zijn de retourvoorwaarden?
Ongebruikt en in originele verpakking gratis retour binnen 30 dagen.
Mijn product is defect/beschadigd, wat nu?
Stuur een mail naar klantenservice@roebke.nl.
Ik wil een product binnen de termijn retour sturen, hoe doe ik dat?
Doe dat via https://www.gls-returns.com/#/m/leifheit
Wanneer kan ik mijn geld terugverwachten?
De terugbetaling ontvang je binnen 10 werkdagen na akkoord van Betersport B.V. op je retour, tenzij er met een voucher is betaald, dan duurt de terugbetaling maximaal 15 werkdagen.
Contact
Contact opnemen met de klantenservice kan via onderstaande mogelijkheden:
Email: klantenservice@roebke.nl.
Handelsnaam: Leifheit AG
Website: www.leifheit.nl
Adres: Leifheitstraße 1, 56377 Nassau
Kamer van Koophandel: HRB 2857
BTW nummer: DE 149 319 780
Algemene voorwaarden: Vind hier de algemene voorwaarden