Harvest Automotive B.V.
Verzending
Wat is de verzendtijd van mijn levering?
3-5 werkdagen
Ik heb geen Track & Trace ontvangen, wat nu?
Mail naar verkoop@harvestbv.nl uw Naam, adres en woonplaats gegevens en ordernummer
Ik heb het product online besteld, maar zie hiervan af. Hoe kan ik mijn bestelling annuleren en mijn geld terugontvangen?
Zo lang je bestelling nog niet verzonden is, kun je je bestelling nog annuleren. Neem contact met Harvest Automotive (verkoop@harvestbv.nl) , mail je ordernummer en Naam, adres en woonplaats gegevens. Heb je al een e-mail gehad met een verzendbevestiging of een Track & Trace code, dan is annuleren helaas niet meer mogelijk. Wil je het product toch niet ontvangen, dan kun je de bestelling aan de deur weigeren of de bestelling retour sturen.
Ik heb een voucher gekocht, maar zie er toch vanaf. Kan ik mijn geld terugontvangen?
Ja je kan jouw geld terug ontvangen, als jij van je voucher afziet. Neem contact op met de klantenservice van Albert Heijn o.v.v IBAN, tenaamstelling IBAN, foto van de vouchercode en foto van de kassabon. Albert Heijn zorgt ervoor dat de vouchercodes ongeldig worden gemaakt, waarna je jouw geld gerefund krijgt.
Ik heb een foutief adres / e-mail / telefoonnummer doorgegeven in mijn bestelling, wat moet ik nu doen?
Mail naar verkoop@harvestbv.nl uw: Naam, adres en woonplaats gegevens, juiste email of telefoonnummer en ordernummer.
Hoelang heb ik garantie op mijn artikelen?
Je hebt 2 jaar garantie op je artikelen.
Ik heb problemen met het invoeren van de vouchercode. Waar kan ik terecht?
Volg eerst de verzilverinstructies, die te vinden zijn bovenin de pagina.
Lukt het invoeren van de vouchercode nog steeds niet? Neem dan contact op met de klantenservice van Albert Heijn.
Kan ik een factuur ontvangen bij mijn bestelling?
Mail naar verkoop@harvestbv.nl uw Naam, adres en woonplaats gegevens en ordernummer.
Klachten over de afhandeling door de leverancier?
Neem direct contact op met de klantenservice van Albert Heijn. Albert Heijn zal contact opnemen met de leverancier betreft jouw klacht.
Ik heb andere vragen zoals productinformatie of m.b.t. leveren en retourneren. Waar kan ik deze stellen?
Product specifieke vragen of vragen over levering, annulering en retour kunnen gesteld worden aan verkoop@harvestbv.nl
Telefoon: 030-6777775
Algemene vragen
Is er onderhoud vereist aan mijn artikel(en)?
Bij het opbergen in de tas: vuiligheid verwijderen en daarna goed droog maken.
Vin verwijderen: de andere 2 vinen beschermen met de meegeleverde faom beschermers.
Hoeveel personen kunnen er maximaal tegelijk op het SUP board staan?
Dat is afhankelijk van het gewicht, tot maximaal 150 kg
Wat is het maximale gewicht wat er op het SUP board?
150 KG
Kan de vin verwijderd worden?
Ja, 1 vin is demontabel
Hoeveel luchtdruk moet een sup board hebben?
Advies 15PSI - Max 20 PSI
Hoe kan ik de sup repareren?
Dit kan met het bijgeleverde reparatie set
Hoe moet ik het sup board opslaan?
Bij het opbergen in de tas: vuiligheid verwijderen en daarna goed droog maken.
Vin verwijderen: de andere 2 vinen beschermen met de meegeleverde faom beschermers.
Kan ik mijn sup board buiten opslaan?
Dat is mogelijk, maar liever in de schaduw en op een droge plek.
Kan ik op alle soorten water suppen?
Ja dat is mogelijk, controleer altijd bij de lokale autoriteiten of het is toegestaan.
Wat voor kleding is aangeraden om in te suppen?
Beschermende kleding tegen de zon en eventueel koude water
Hoe berg ik mijn sup op eind van de dag?
Laat de sup nooit vol opdruk liggen aan het eind van de dag of in de volle zon.
Kan ik de sup de hele dag in de zon laten liggen?
Als de sup de hele dag in de zon ligt neemt de druk in de sup toe en kan deze kapot gaan.
Tip! als je de sup niet gebruikt laat de druk eraf.
Retourvoorwaarden
Hoelang heb ik om een product te retourneren?
14 dagen
Wat is de kostenindicatie van een product retourneren?
De kosten zijn via Post NL 6.95
Wat zijn de retourvoorwaarden?
Allen tegelijk retour sturen en ongebruikt in de originele verpakking
Mijn product is defect/beschadigd, wat nu?
Mail naar verkoop@harvestbv.nl: uw Naam, adres en woonplaats gegevens, juiste email of telefoonnummer en ordernummer, inclusief omschrijving van de klacht of defect.
Wat is de garantieperiode op mijn aangeschafte artikel?
2 jaar
Contact
Contact opnemen met de klantenservice kan via onderstaande mogelijkheden:
Digitaal contact: verkoop@harvestbv.nl
Handelsnaam: Harvest Automotive B.V.
Website: www.harvest-automotive.nl
Adres: De Wel 34, 3871 MV, Hoevelaken
Kamer van Koophandel: 51667134
BTW nummer: NL850118931B01
Algemene voorwaarden: Vind hier de algemene voorwaarden