cat_364_image_nl_a64f03ca-8d8b-4c0b-8bcd-2536bb.original

Gezamenlijk Voordeel B.V.

Levering en garantie


Wat is de verzendtijd van mijn levering?
2-3 werkdagen.

Ontvang ik een Track & Trace code?
De Track & Trace word uiterlijk de ochtend van levering aan de klant verstuurd door de transporteur.

Ik heb het product online besteld, maar zie hiervan af. Hoe kan ik mijn bestelling annuleren en mijn geld terugontvangen?
Zo lang de bestelling nog niet verzonden is kan de bestelling nog geannuleerd worden. Neem contact op met Gezamenlijkvoordeel, dit kan telefonisch of per mail. Mocht de bestelling aan onze zijde al verwerkt en/of vertrokken zijn dan kan deze aan de deur geweigerd worden of er kan via info@gezamenlijkvoordeel.nl een retour label opgevraagd worden. Dit zodat het pakket kostenloos retour kan worden gestuurd.

Ik heb een foutief adres / e-mail / telefoonnummer doorgegeven in mijn bestelling, wat moet ik nu doen?
Graag een mail sturen naar info@gezamenlijkvoordeel.nl of bellen naar +31 (0)73 611 01 51

Hoelang heb ik garantie op mijn artikelen?
Je hebt 2 jaar garantie op je artikelen.

Waar kan ik de garantievoorwaarden vinden? 
Neem contact op met info@gezamenlijkvoordeel.nl

Wat zijn de verzendkosten? 
Er zijn geen verzendkosten. Levering is gratis. 

Door welke vervoerder wordt mijn artikel verstuurd? 
DHL/GLS

Bij aanschaf van meerdere producten tegelijkertijd, worden deze dan ook samen verzonden?
Mits het samen in één doos past zal dit samen verzonden worden. Mocht dit niet lukken zullen ze aan onze zijde wel samen vertrekken maar kan het zijn dat de tranporteur de pakketten op verschillende momenten komt aanbieden.

Kan ik een factuur ontvangen bij mijn bestelling?
De factuur kan worden opgevraagd via info@gezamenlijkvoordeel.nl

Klachten over de afhandeling door de leverancier?
Neem direct contact op met de klantenservice van Albert Heijn. Albert Heijn zal contact opnemen met de leverancier betreft jouw klacht.

Ik heb andere vragen zoals productinformatie of m.b.t. leveren en retourneren. Waar kan ik deze stellen?
Product specifieke vragen of vragen over levering, annulering en retour kunnen gesteld worden door te mailen naar info@gezamenlijkvoordeel.nl of te bellen naar: +31 (0)73 611 01 51

Algemene vragen


 Is er onderhoud vereist aan mijn artikel(en)?
Nee er is geen onderhoud vereist aan de artikelen.

Retourvoorwaarden


Hoelang heb ik om een product te retourneren?
Indien u binnen 14 werkdagen nadat uw bestelling bij u is bezorgd bepaalde producten bij nader inzien toch niet wilt hebben, kunt u deze aan ons retourneren. De producten dienen onbeschadigd en in de originele staat te zijn.

Wat is de kostenindicatie van een product retourneren?
Retourneren is gratis. Houd er wel rekening mee dat aan de retourvoorwaarden voldaan moet worden.

Wat zijn de retourvoorwaarden?
Wij willen u nog wel even wijzen op onze retourvoorwaarden, het product moet voldoen aan onderstaande voorwaarden:

  • Het product is compleet
  • Het product is onbeschadigd
  • Het product is in originele verpakking verpakt
  • Het product is enkel kort getest net zoals u in de winkel zou doen. In gebruik nemen is niet toegestaan.
  • Zorg dat u uw product netjes verpakt zoals u deze heeft ontvangen.
  • Om het retourproces te bespoedigen verzoeken wij u vriendelijk een retour reden en/of klachtomschrijving vooraf kenbaar te maken.

Wij retourneren geen orders die niet aan bovenstaande punten voldoen. Na ontvangst van het retourlabel  kunt het pakket kosteloos retour sturen via een DHL service punt.

Mijn product is defect/beschadigd, wat nu?
Graag een mail sturen inclusief foto's naar info@gezamenlijkvoordeel.nl

Ik wil een product binnen de termijn retour sturen, hoe doe ik dat?
Er kan via info@gezamenlijkvoordeel.nl een retour label aangevraagd worden waarmee het artikel kostenloos retour kan worden gestuurd.

Wanneer kan ik mijn geld terugverwachten? 
De terugbetaling ontvang je binnen 10 werkdagen na akkoord van Gezamenlijk Voordeel op je retour, tenzij er met een voucher is betaald, dan duurt de terugbetaling maximaal 15 werkdagen. 

Contact


Contact opnemen met de klantenservice? Dat kan via onderstaande contact mogelijkheden:
Klantenservice: Klantenservice Gezamenlijk Voordeel
E-mail: info@gezamenlijkvoordeel.nl
Telefoon: +31 (0)73 611 01 51
Bereikbaarheid: Ma t/m vrij | 8:00 – 19:00 uur
Handelsnaam: Gezamenlijk Voordeel B.V.
Website: Gezamenlijk Voordeel
Adres: De Tweeling 24A
Kamer van Koophandel: 17185311
BTW nummer: 815300669B01