Forza Refurbished B.V.
Levering en garantie
Wat is de verzendtijd van mijn levering?
2 - 3 werkdagen
Ontvang ik een Track & Trace code?
Ja, je zal binnen 48 uur een Track & Trace code ontvangen.
Ik heb geen Track & Trace code ontvangen, wat moet ik doen?
Wanneer je geen track & trace code hebt ontvangen, kan je contact opnemen met de Servicedesk van Forza Refurbished via 088-1447700 of servicedesk@forza-refurbished.nl.
Ik heb het product online besteld, maar zie hiervan af. Hoe kan ik mijn bestelling annuleren en mijn geld terugontvangen?
Annuleren is niet mogelijk. Wel kun je jouw bestelling meteen als retour aanmelden en daarbij aangeven dat je het geld terug wilt ontvangen.
Dit is alleen mogelijk binnen de herroepingstermijn van 14 dagen.
Ik heb een foutief adres / e-mail / telefoonnummer doorgegeven in mijn bestelling, wat moet ik nu doen?
Neem in dit geval meteen contact op met de Servicedesk van Forza Refurbished via 088-1447700 of servicedesk@forza-refurbished.nl.
Hoelang heb ik garantie op mijn artikelen?
Je hebt 2 jaar garantie op het product.
Waar kan ik de garantievoorwaarden vinden?
De garantievoorwaarden zijn hier te vinden.
Wat zijn de verzendkosten?
Er zijn geen verzendkosten. Levering is gratis.
Door welke vervoerder wordt mijn artikel verstuurd?
Post NL
Bij aanschaf van meerdere producten tegelijkertijd, worden deze dan ook samen verzonden?
Ja, deze producten worden dan samen verzonden.
Kan ik een factuur ontvangen bij mijn bestelling?
Ja, dat is mogelijk. De factuur ontvang je automatisch per e-mail nadat het product is geleverd.
Klachten over de afhandeling door de leverancier?
Neem direct contact op met de klantenservice van Albert Heijn. Albert Heijn zal contact opnemen met de leverancier betreft jouw klacht.
Ik heb andere vragen zoals productinformatie of m.b.t. leveren en retourneren. Waar kan ik deze stellen?
Product specifieke vragen of vragen over levering, annulering en retour kunnen gesteld worden aan de Servicedesk van Forza Refurbished via 088-1447700 of servicedesk@forza-refurbished.nl.
Algemene vragen
Wat is het verschil tussen refurbished en tweedehands?
Bij Forza worden alle refurbished iPhones en iPads grondig gecontroleerd, gerenoveerd en schoongemaakt. Hierbij worden 50 technische punten gecontroleerd. Een refurbished toestel is hierdoor 100% functioneel. Tweedehands devices zijn niet zorgvuldig schoongemaakt en nagelopen. Ze kunnen er aan de buitenkant als nieuw uit zien, maar inhoudelijk flink beschadigd zijn. Onze refurbished devices zijn bovendien, in tegenstelling tot tweedehands, inclusief 2 jaar garantie.
Wat is het Keurmerk Refurbished?
Het Keurmerk Refurbished is een erkend kwaliteitslabel. Koop je een refurbished device met het keurmerk, dan weet je zeker dat je een betrouwbaar product met 2 jaar garantie koopt, bij een professioneel en financieel gezond bedrijf waarbij refurbishen de corebusiness is.
Wat moet ik weten over de batterijconditie?
De batterijen hebben een batterijconditie van minimaal 85%. Dit is genoeg voor ten minste 2 jaar ongestoord gebruik.
Goed om te weten: ook hierop geldt een garantie van 2 jaar.
Wat betekenen de productcondities?
Elke iPhone en iPad wordt bij Forza Refurbished in de productconditie zo goed als nieuw, licht gebruikt en zichtbaar gebruikt gecategoriseerd. Dit gaat enkel om het uiterlijk. Van binnen is elk refurbished device 100% functioneel en evenaart het de kwaliteit van nieuw.
Wat betekent MFi-gecertificeerd?
MFi betekent ‘Made For iPhone/iPad’, oftewel: gemaakt voor én goedgekeurd door Apple. Laadaccessoires die dit officiële keurmerk van Apple bevatten, zijn van goede kwaliteit en kun je veilig gebruiken zonder dat het je device schaadt. Bij elke refurbished aankoop krijg je een nieuw setje MFi-gecertificeerde laadaccessoires gratis meegeleverd.
Hoelang heb ik garantie?
Bij Forza heb je op refurbished iPhones en iPads een technische garantie van twee jaar. Ook op accessoires zit een garantie van twee jaar. Deze garantie doet niets af aan de wettelijke garantie.
Wat valt binnen de garantie en wat niet?
De meeste technische mankementen repareren we kosteloos voor je. Schade die is ontstaan door vloeistoffen, vallen en stoten valt niet binnen onze garantie. In onze garantievoorwaarden lees je precies welke schades wel en niet vergoed worden.
Retourvoorwaarden
Hoelang heb ik om een product te retourneren?
Binnen 14 dagen kan het product geretourneerd worden.
Wat is de kostenindicatie van een product retourneren?
Nee, het retourneren van een artikel is kosteloos zolang deze wordt aangemeld via het retourproces van Forza Refurbished.
Wat zijn de retourvoorwaarden?
Via https://www.forza-refurbished.nl/retour-service/ kun je de retourvoorwaarden zien die Forza Refurbished hanteert.
Mijn product is defect/beschadigd, wat nu?
Wanneer je een device na aanschaf niet compleet, beschadigd of defect van ons ontvangt, neem dan direct contact met ons op. Het device wordt dan kosteloos omgeruild. Heb je de iPhone of iPad al enige tijd in gebruik en krijg je dan last van een technisch mankement? Dan repareren we dat graag kosteloos voor je. Zie via volgende link welke technische mankementen binnen de garantie vallen: https://www.forza-refurbished.nl/garantie-forza-refurbished/.
Ik wil een product binnen de termijn retour sturen, hoe doe ik dat?
1. Meld de retour aan via https://www.forza-refurbished.nl/retourneren.
- Vul op het retourformulier alle gegevens in waar om wordt gevraagd. Bevestig daarna je retour om een verzendlabel aan te maken en print dit uit.
- Pak het product goed in. Gebruik het liefst de originele productverpakking en plaats deze verpakking in een stevige doos. Plaats het retourformulier in de doos, sluit hem goed af en plak het verzendlabel erop.
- Retourneren kost in principe niets. Als je het PostNL verzendlabel gebruikt van Forza Refurbished en het pakketje naar een PostNL locatie brengt, wordt het gratis naar Forza Refurbished opgestuurd. Indien je op eigen gelegenheid de producten wenst terug te sturen, zijn de directe kosten wel voor eigen rekening. Het retouradres is: Forza Refurbished t.n.v. RMA Afdeling, Graaf Engelbertlaan 75, 4837 DS Breda, Nederland.
Wanneer kan ik mijn geld terugverwachten?
De terugbetaling ontvang je binnen 10 werkdagen na akkoord van Forza Refurbished B.V. op je rekening, tenzij er met een voucher is betaald, dan duurt de terugbetaling maximaal 15 werkdagen.
Contact
Contact opnemen met de klantenservice, dat kan via onderstaande contact mogelijkheden:
E-Mail: servicedesk@forza-refurbished.nl
Telefoon: 088-1447700
Social Media:
https://nl-nl.facebook.com/forzarefurbished/
https://www.instagram.com/forzarefurbished/
https://www.linkedin.com/company/forza-refurbished-b.v./
Handelsnaam: Forza Refurbished B.V.
Website: www.forza-refurbished.nl
Adres: Graaf Engelbertlaan 75, 4837 DS Breda, Nederland
Kamer van Koophandel: 63330164
BTW nummer: NL855189393B01
Bekijk hier de algemene voorwaarden.