Foris
Levering en garantie
Wat is de verzendtijd van mijn levering?
De bestelling wordt binnen 2 tot 3 werkdagen thuisgeleverd.
Ontvang ik een Track & Trace code?
Je ontvangt binnen 1 werkdag na ontvangst van je bevestigingsmail een track & trace code per mail.
Ik heb geen Track & Trace code ontvangen, wat moet ik doen?
Neem zo snel mogelijk contact op met klantenservice@foris.nl, zodat we de levering alsnog voorspoedig kunnen laten verlopen.
Ik heb het product online besteld, maar zie hiervan af. Hoe kan ik mijn bestelling annuleren en mijn geld terugontvangen?
Zo lang je bestelling nog niet verzonden is, kun je je bestelling nog annuleren. Neem contact met klantenservice@foris.nl per mail of via de chat op www.foris.nl, zodat je nog sneller geholpen kan worden. Heb je al een e-mail gehad met een verzendbevestiging of een Track & Trace code, dan is annuleren helaas niet meer mogelijk. Wil je het product toch niet ontvangen, dan kun je de bestelling aan de deur weigeren of de bestelling retour sturen.
Ik heb een foutief adres / e-mail / telefoonnummer doorgegeven in mijn bestelling, wat moet ik nu doen?
Neem zo snel mogelijk contact op met klantenservice@foris.nl, zodat we de levering alsnog voorspoedig kunnen laten verlopen.
Hoelang heb ik garantie op mijn artikelen?
De garantietermijn is 2 jaar, met uitzondering van de wielen.
Waar kan ik de garantievoorwaarden vinden?
Je vindt de volledige garantievoorwaarden op www.foris.nl/garantie.
Wat zijn de verzendkosten?
We hanteren geen verzendkosten voor dit artikel.
Door welke vervoerder wordt mijn artikel verstuurd?
DHL of DPD.
Bij aanschaf van meerdere producten tegelijkertijd, worden deze dan ook samen verzonden?
Nee, alle producten worden apart verzonden.
Kan ik een factuur ontvangen bij mijn bestelling?
Factuur wordt na bestellen automatisch verstuurd per mail. Eventueel kun je de factuur eenvoudig opvragen per mail via klantenservice@foris.nl
Klachten over de afhandeling door de leverancier?
Neem direct contact op met de klantenservice van Albert Heijn. Albert Heijn zal contact opnemen met de leverancier betreft jouw klacht.
Algemene vragen
Is er onderhoud vereist aan mijn artikel(en)?
Het is aan te raden de wielen en de moeren regelmatig te controleren en aan te draaien. Ook dienen de wielen vervangen te worden na loop van tijd.
Als een klant binnen 14 dagen de voucher vergeet te verzilveren, is het dan voor deze klant toch nog mogelijk om zijn/haar geld gerefund te krijgen?
Nee.
Retourvoorwaarden
Hoelang heb ik om een product te retourneren?
De bestelling kan binnen 30 dagen ongebruikt en zonder beschadigingen retour gestuurd te worden. Zie hier onze volledige retourvoorwaarden.
Wat is de kostenindicatie van een product retourneren?
Er zijn geen kosten verbonden aan het retourneren van je bestelling, mits er wordt voldaan aan de retourvoorwaarden. Zie hier onze retourvoorwaarden.
Mijn product is defect/beschadigd, wat nu?
Indien het product defect is, dien je met klantenservice@foris.nl contact op te nemen met de verdere afhandeling. Verstuur hierbij indien mogelijk foto's en video's van het defect en geef altijd het factuurnummer op.
Wanneer kan ik mijn geld terugverwachten?
De terugbetaling ontvang je binnen 10 werkdagen na akkoord van Foris op je rekening, tenzij er met een voucher is betaald, dan duurt de terugbetaling maximaal 15 werkdagen.
Contact
Contact opnemen met de klantenservice, dat kan via onderstaande contact mogelijkheden:
E-Mail: klantenservice@foris.nl
Handelsnaam: Foris
Website: www.foris.nl
Adres: Rootven 19, Bladel
Kamer van Koophandel: 87322765
BTW nummer: NL864264872B01
Bekijk hier de algemene voorwaarden.