cat_364_image_nl_a64f03ca-8d8b-4c0b-8bcd-2536bb.original

De Basis B.V.

Levering en garantie

Wat is de levertijd van mijn levering?
De levertijd is 3 dagen.

Ontvang ik een Track & Trace code?
Ja. Op de dag van verzending (via de vervoerder).

Ik heb geen Track & Trace code ontvangen, wat moet ik doen?
Bekijk (ook) uw ongewenste mail. Geen code ontvangen? Neem contact op met De Basis Bv.

Ik heb het product online besteld, maar zie hiervan af. Hoe kan ik mijn bestelling annuleren en mijn geld terugontvangen?
Zo lang je bestelling nog niet verzonden is, kun je je bestelling nog annuleren. Neem contact met De Basis Bv via verkoop@debasisbv.nl

Ik heb een foutief adres / e-mail / telefoonnummer doorgegeven in mijn bestelling, wat moet ik nu doen?
Geef au.b. zo snel mogelijk uw juiste adresgegevens door aan De Basis Bv.

Hoelang heb ik garantie op mijn artikelen?
Je hebt 2 jaar garantie op het product.

Waar kan ik de garantievoorwaarden vinden? 
2 jaar garantie op fabrieksfouten. Aan de koffer hangt een label met de garantievoorwaarden.

Wat zijn de verzendkosten? 
Er zijn geen verzendkosten. Levering is gratis. 

Door welke vervoerder wordt mijn artikel verstuurd? 
Dat is nog niet bekend.

Bij aanschaf van meerdere producten tegelijkertijd, worden deze dan ook samen verzonden?
Per 2 handbagagekoffers wordt 1 pakket verstuurd.

Kan ik een factuur ontvangen bij mijn bestelling?
Ja, dat is mogelijk. De factuur kan je opvragen via verkoop@debasisbv.nl

Klachten over de afhandeling door de leverancier?
Neem direct contact op met de klantenservice van Albert Heijn. Albert Heijn zal contact opnemen met de leverancier betreft jouw klacht.

Ik heb andere vragen zoals productinformatie of m.b.t. leveren en retourneren. Waar kan ik deze stellen?
Product specifieke vragen of vragen over levering, annulering en retour kunnen gesteld worden via verkoop@debasisbv.nl

Algemene vragen

Is er onderhoud vereist aan mijn artikel(en)?
Nee. Er is geen groot onderhoud vereist aan uw product.

Ik heb een klacht over mijn artikel of mijn koffer heeft een reparatie nodig. Wat nu?
Bestelnummer, adresgegevens en duidelijke foto van het probleem mailen naar service@debasisbv.nl

Retourvoorwaarden

Hoelang heb ik om een product te retourneren?
Binnen 30 dagen kan het product geretourneerd worden.

Wat is de kostenindicatie van een product retourneren?
Nee, het retourneren van een artikel is kosteloos.

Wat zijn de retourvoorwaarden?
In de originele doos retour sturen. Indien dit niet mogelijk is een vervangende doos gebruiken. Let erop dat het bestelnummer zichtbaar is.

Mijn product is defect/beschadigd, wat nu?
Neem contact op met De Basis Bv om de mogelijkheden te bespreken. Per mail met duidelijke foto's heeft de voorkeur.

Ik wil een product binnen de termijn retour sturen, hoe doe ik dat?
Stuur uw bestelnummer en adresgegevens naar verkoop@debasisbv.nl

Wanneer kan ik mijn geld terugverwachten? 
De terugbetaling ontvang je binnen 10 werkdagen na akkoord van Forza Refurbished B.V. op je rekening, tenzij er met een voucher is betaald, dan duurt de terugbetaling maximaal 15 werkdagen. 

Contact

Contact opnemen met de klantenservice, dat kan via onderstaande contact mogelijkheden:

E-Mail: verkoop@debasisbv.nl
Telefoon: 0180-391200
Handelsnaam: De Basis B.V.
Website: www.debasisbv.nl
Adres: Hoogeveenenweg 155, 2913 LV Nieuwerkerk aan den IJssel
Kamer van Koophandel: 24410799
BTW nummer: NL8177.81.882B01

Bekijk hier de algemene voorwaarden.