cat_364_image_nl_a64f03ca-8d8b-4c0b-8bcd-2536bb.original

BSH Huishoudapparaten B.V.

Levering

Wat is de verzendtijd van mijn levering?
Je bestelling(en) worden binnen 2-4 werkdagen thuisbezorgd.

Krijg ik een bevestigingsmail?
Je ontvangt van Albert Heijn een orderbevestiging. Met betrekking tot jouw levering ontvang je een track & trace mail van de logistiek dienstverlener van Siemens, genaamd Vonk, en van PostNL.

Ontvang ik een Track & Trace code?
Ja, zodra de order is voorgemeld bij PostNL ontvang je een track & trace code van de logistiek dienstverlener Vonk en van PostNL.

Bij aanschaf van meerdere producten tegelijkertijd, worden deze dan ook samen verzonden?
Je ontvangt ieder product in een aparte doos. Het kan zijn dat deze producten gelijktijdig worden geleverd, maar het kan ook zijn dat deze pakketten los van elkaar worden geleverd.

Wat zijn de verzendkosten?
Er zijn geen verzendkosten. Levering is gratis.

Door welke vervoerder worden de artikelen verstuurd?
PostNL

Ik heb geen Track & Trace code ontvangen, wat moet ik doen?
Wanneer je geen track & trace code hebt ontvangen, kun je contact opnemen met de klantenservice van Siemens via MarketplacesNL@bshg.com of 088 424 4020 (kies keuze 2 in het menu). Geef aan dat je je product via Albert Heijn hebt besteld (ook graag in de onderwerpsregel van de mail).

Ik heb het product online besteld, maar zie hiervan af. Hoe kan ik mijn bestelling annuleren en mijn geld terugontvangen?
Annuleren is mogelijk zolang Siemens de order nog niet heeft verwerkt. Stuur hiervoor een mail naar MarketplacesNL@bshg.com of bel naar 088 424 4020 (kies keuze 2 in het menu). Geef aan dat je je product via Albert Heijn hebt besteld (ook graag in de onderwerpsregel van de mail).

Zodra de order is verwerkt, is annuleren niet meer mogelijk. Je kunt je product in dat geval wel gratis retour sturen. Stuur hiervoor een mail naar MarketplacesNL@bshg.com en zet in je mail het ordernummer, je volledige naam en de reden waarom je het product wil retourneren. Geef ook aan dat je het product via Albert Heijn hebt besteld (ook graag in de onderwerpsregel van de mail).

Ik heb een foutief adres / e-mail / telefoonnummer doorgegeven in mijn bestelling, wat moet ik nu doen?
Neem in dit geval meteen contact op met de klantenservice van Siemens via MarketplacesNL@bshg.com of 088 424 4020 (kies keuze 2 in het menu). Geef aan dat je je product via Albert Heijn hebt besteld (ook graag in de onderwerpsregel van de mail).

Garantie

Is er onderhoud vereist aan mijn artikel(en)?
Buiten het schoonmaken van het product, is er geen bijzonder onderhoud nodig.

Mijn product is defect/beschadigd, wat nu?
Stuur een mail met jouw ordernummer, een toelichting op het door jou geconstateerde gebrek en indien mogelijk een foto naar de klantenservice van Siemens (MarketplacesNL@bshg.com). Geef in deze mail ook aan dat je het product via Albert Heijn hebt besteld (ook graag in de onderwerpsregel van de mail).

Wat is de garantieperiode op mijn aangeschafte artikel?
2 jaar fabrieksgarantie.

Wat zijn de garantievoorwaarden? Waar kan ik deze vinden?
Deze zijn hier te vinden: https://www.siemens-home.bsh-group.com/nl/service/garantie?contentType=products


Retourvoorwaarden

Wat zijn de retourvoorwaarden?
Het is belangrijk dat wij het product in de originele staat, compleet en (indien redelijkerwijs mogelijk) in originele verpakking retour ontvangen.

Binnen hoeveel dagen kan ik het product retour sturen?
30 dagen

Zijn er kosten verbonden aan het retour sturen van het artikel?
Nee, retourneren is gratis.

Ik wil een product binnen de termijn retour sturen, hoe doe ik dat?
Stuur hiervoor een mail naar MarketplacesNL@bshg.com en zet in je mail dat je het product via Albert Heijn hebt besteld (ook graag in de onderwerpsregel van de mail). Geef ook het ordernummer, je volledige naam en de reden waarom je het product wil retourneren aan. Je ontvangt dan per mail de retourinstructies.

Is het mogelijk om het product te routerneren, na de wettelijke retourtijd?
De wettelijke retourtermijn is 14 dagen. Siemens hanteert een retourperiode van 30 dagen. Helaas kunnen artikelen na deze 30 dagen niet meer geretourneerd worden.

Contact

Contact opnemen met de klantenservice kan via onderstaande mogelijkheden:
Email: MarketplacesNL@bshg.com
Telefoonnummer:
088 424 4020 (kies keuze 2 in het menu)
Handelsnaam:
BSH Huishoudapparaten B.V.
Website:
https://www.siemens-home.bsh-group.com/nl/
Adres:
Taurusavenue 36, 2132 LS Hoofddorp
Kamer van Koophandel:
Amsterdam 33.172.709
BTW nummer: NL006653789B01
Algemene voorwaarden: Vind hier de algemene voorwaarden