Boombrush
Verzending
Wat is de verzendtijd van mijn levering?
Jouw Boombrush wordt binnen 3 dagen duurzaam geleverd door de postbode. Hij past door de brievenbus, dus je hoeft er niet voor thuis te blijven.
Krijg ik een Track & Trace code?
Ja, wij verzenden via PostNL Brievenbus pakket. De Track and Trace wordt via email aan je verstuurd.
Ik heb geen Track & Trace ontvangen, wat nu?
Stuur even een mailtje aan support@boombrush.com dan zoeken wij het voor je uit.
Ik heb het product online besteld, maar zie hiervan af. Hoe kan ik mijn bestelling annuleren en mijn geld terugontvangen?
Nadat wij de bevestiging hebben gestuurd, kan de order niet meer worden geannuleerd. In dat geval zullen we een retourprocedure moeten opstarten en krijg je het aankoopbedrag terug zodra de borstel weer bij ons binnen is.
Ik heb een foutief adres / e-mail / telefoonnummer doorgegeven in mijn bestelling, wat moet ik nu doen?
Zo snel mogelijk contact zoeken met support@boombrush.com
Hoelang heb ik garantie op mijn artikelen?
Boombrush komt standaard met 2 jaar fabrieksgarantie. Als je via onze website ook een repeat abonnement afsluit, krijg je zelfs levenslange garantie op jouw laatste tandenborstel ooit!
Kan ik een factuur ontvangen bij mijn bestelling?
Ja dat kan zeker. Mail hiervoor naar support@boombrush.com
Klachten over de afhandeling door de leverancier?
Neem direct contact op met de klantenservice van Albert Heijn. Albert Heijn zal contact opnemen met de leverancier betreft jouw klacht.
Ik heb andere vragen zoals productinformatie of m.b.t. leveren en retourneren. Waar kan ik deze stellen?
Product specifieke vragen of vragen over levering, annulering en retour kunnen gesteld worden aan support@boombrush.com
Algemene vragen
Is er onderhoud vereist aan mijn artikel(en)?
Ja, Boombrush dient na gebruik goed schoon gehouden te worden en bij voorkeur word hij in een goed geventileerde ruimte neergezet. Ophopingen van tandpaste residu zijn schadelijk voor de mechanismen. Na gebruik goed spoelen en laten drogen op de wastafel is prima.
Retourvoorwaarden
Hoelang heb ik om een product te retourneren?
Ongeopend en voor het volle aankoopbedrag binnen 30 dagen. Anders hebben we onze 60 dagen uitproberen regeling.
Wat is de kostenindicatie van een product retourneren?
Nee, terugsturen is kosteloos.
Wat zijn de retourvoorwaarden?
Je mag Boombrush 60 dagen uitproberen. Indien je echt niet tevreden bent, krijg je je aankoopbedrag terug. We brengen wel de kosten voor het borstelkopje dat je hebt gebruikt in rekening.
Mijn product is defect/beschadigd, wat nu?
Boombrush heeft twee jaar garantie, of, als je een Repeat abonnement erbij bestelt, levenslang. Da garantievoorwaarden zijn op de site te vinden. Val of stootschade en, schade door onjuist of oneigenlijk gebruik en schade door slecht onderhoud vallen nietn onder de garantie. Maar neem gerust even contact op met support@boombrush.com. We vinden altijd een passende oplossing.
Ik wil een product binnen de termijn retour sturen, hoe doe ik dat?
Stuur even een mailtje naar support@boombrush.com. Je ontvangt dan een retourformulier en nadere instructies. Zodra wij je boombrush in goede orde hebben ontvangen, storten we je aankoopbedrag weer terug.
Wat is de garantieperiode op mijn aangeschafte artikel?
Boombrush komt standaard met 2 jaar fabrieksgarantie. Als je via onze website ook een repeat abonnement afsluit, krijg je zelfs levenslange garantie op jouw laatste tandenborstel ooit!
Contact
Contact opnemen met de klantenservice kan via onderstaande mogelijkheden:
E-mail:: support@boombrush.com
Telefoon: 0641755774 (whatsapp)
Handelsnaam: Boombrush B.V.
Website: www.boombrush.com
Adres: Westblaak 90, 3012KM Rotterdam
Kamer van Koophandel: 73933562
BTW nummer: NL859715085B01
Algemene voorwaarden: Vind hier de algemene voorwaarden